959784060895449
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Általános szerződési és felhasználási feltételek:

Megtisztelő számunkra, hogy minket választott vásárlásához. Kérjük, figyelmesen olvassa el Általános Szerződéses Feltételeinket - a továbbiakban ÁSZF - és amennyiben azt elfogadja azt, kötelező érvényűnek tekinti önmagára nézve. A megrendelés során a Felhasználó által elfogadott ÁSZF kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, és nyilvántartásra.

A Webáruház Általános Szerződési Feltételei a Szolgáltató és a Felhasználó között a vásárlás folyamán létrejövő szerződéses jogviszony általános feltételeit tartalmazza.

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok az irányadóak, különös tekintettel:

  • az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII tv.
  • az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv.
  • az 2013. évi V. tv. a Polgári Törvénykönyvről (a továbbiakban: új Ptk.)
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet rendelkezései külön kikötés nélkül is irányadóak

1.           Szerződő Felek

1.1         Szolgáltató

              Név:Carpo Studio Kft

 Cím:1044. Budapest, Nagyváradi u. 29.

 Telephely:1036. Bp. Bécsi út 38-44

 Adószám:23543524-2-41

 Cégjegyzékszám: 01-09-292354

 Bankszámlaszám: 10700392-69790175-51100005

 Szállítási partner:Magyar Posta Zrt. MPL csomagküldő

 Átvételi pont: 1036. Bp. Bécsi út 38-44

1.2         Megrendelő

 

Megrendelő az a természetes vagy jogi személy, aki a Webáruház szolgáltatását igénybe veszi és a Webáruház internetes felületén árut vagy szolgáltatást rendel, illetve vásárol.

 

2.         A webáruházban folytatott tevékenység

A Carpo Studio Kft által üzemeltetett webáruház és üzlet kereskedelmi tevékenységet folytat.

A Webáruház területi hatálya Magyarországra terjed ki.

A webáruházban kínált termékkörök és szolgáltatások az alábbiak:

  • Bio, és reform élelmiszerek
  • Vitaminok
  • Ásványi anyagok
  • Étrendkiegészítők
  • Egészségvédő termékek
  • Gyógyhatású készítmények
  • Bio és naturkozmetikumok
  • Bio és natur tisztítószerek
  • Könyvek
  • Ajándékutalványok

A termékek mellett feltüntetett árak a mindenkor hatályos ÁFA-val növelt, bruttó árak, melyek tartalmazzák az áru ellenértékét. Nem tartalmazzák azonban a felmerülő szállítási költségeket. Szállítási díjakról a „Szállítási információk” menüpontban részletesen tájékozódhat.

3.           Felhasználási feltételek

3.1       Felelősség

A Megrendelő/Felhasználó a webáruházat kizárólag saját felelősségére használhatja és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő esetleges károkért. A Megrendelő/Felhasználó gondoskodik arról, hogy a használat során harmadik személy(ek) jogait vagy jogszabályokat se közvetett se közvetlen módon ne sértsen.

A Megrendelő/Felhasználó által a webáruház használata során közzétett tartalmat (pl. hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni. Ezen közzétett tartalmakért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

3.2         Szerzői jogok

A webáruház teljes egésze – szövegek, képek, grafikai elemek, stb. – szerzői jogvédelem alatt áll, kereskedelmi célra fel nem használható.

4.           A webáruházban történő vásárlás

4.1         A rendelés menete

  • A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webáruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. A megvásárolni kívánt terméket a „Megveszem” gombra kattintva egy virtuális bevásárló kosárba helyezi a megvásárolni kívánt terméket. A „Kosár” gombra kattintva megtekintheti a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, a szállítási költséget és a vásárlás végösszegét. Itt leellenőrizhetik a termékválasztások helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre. Itt még módosíthatnak, javíthatnak, igény szerint. Ha folytatni kívánja a vásárlást, szeretne tovább válogatni a termékek között, a bal felső sarokban a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva tudja ezt megtenni.

  • A rendelés elküldése

Ha úgy érzi, elégedett rendelésével, leellenőrizte az árakat és a mennyiségeket, kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is vásárolni, ezért az alábbi módokon tudja véglegesíteni rendelését:

  • már regisztrált vásárlóként, belépve saját vásárlói fiókjába, email cím és jelszó megadásával
  • új vásárlóként létrehozva saját vásárlói fiókját
  • regisztráció nélkül vásárol, megadva a vásárláshoz szükséges adatokat

 

  • Szállítási mód kiválasztása

 

Webáruházunkban Ön az alábbi szállítási módok között választhat:

  • MPL futárszolgálat házhozszállítás – ez esetben fizethet utánvéttel, vagy banki átutalással
  • MPL Posta Pont-on történő átvétel – ez esetben fizethet utánvéttel, banki átutalással, és bizonyos Posta Pontokon bankkártyával. (ez utóbbiról lehetőségéről érdemes előre tájékozódni)
  • MPL csomagautomatába is kérheti csomagját – ez esetben banki átutalással tud fizetni

 

  • Fizetési mód kiválasztása
  • banki átutalás: rendelése leadásakor e-mail-ben értesítjük, hogy rendelése megérkezett hozzánk és „függő állapotba” került. Amint megérkezik a bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk és e-mailben minden szükséges információt közlünk Önnel.
  • utánvét: készpénzes fizetés házhozszállítás esetén a küldemény átvételekor az MPL futárszolgálat munkatársának.
  • fizetés egy Ön által kiválasztott Posta Ponton: az átvételi helyen a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét készpénzzel, némely helyek bankkártyával is ki tudja fizetni. A bankkártyás fizetési lehetőségről előre érdemes tájékozódni.
  • készpénz: a 1036. Bp. Bécsi út 38-44 sz. alatt található boltunkban, mely egyben átvételi pontként is üzemel.

Amennyiben egyet ért megrendelése tartalmával, a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelem” gombra.

4.2         Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvénes listaárak, melyeket a webáruházban a termékek mellett tudnak megtekinteni. Az árak bruttó, azaz ÁFA-val növelt árak, melyek a mindenkor hatályos ÁFA mértékét tartalmazzák. Nem tartalmazzák azonban a szállítási költséget. A szállítási költséget a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt tudja megtekinteni, továbbá az ÁSZF „Szállítási díjak” menüpontjában. Amennyiben a webáruházban hiba, vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetekben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Megrendelőt az új adatokról. A Megrendelő ezt követően ismételten megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.3         A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 48 órán belül megkezdődik, vagy megtörténik, melyről e-mailben értesítést küldünk Önnek „ rendelése feldolgozás alatt” megjelöléssel.

4.3         Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelem” gombra való kattintás előtt van lehetősége. Ez után megrendelését módosítani nem tudja. E-mailben kérheti annak törlését, vagy módosítását, illetve új megrendelést tud leadni.

4.4         Visszaigazolás, ajánlati kötöttség

Megrendelése leadása után egy automatikus visszaigazoló e-mailt kap tőlünk. A megrendelés leadása után a Szolgáltató 48 órán belül küld még egy visszaigazoló e-mailt „a rendelés feldolgozása megkezdődött” megjelöléssel. Amennyiben Ön ezt az e-mailt 48 órán belül nem kapja meg, úgy mentesül ajánlati kötöttsége alól. Amikor rendelését átadjuk a futárszolgálatnak, e-mail-ben tájékoztatjuk erről: „elküldve” megjelöléssel.

4.5         Fizetési lehetőségek

  • banki átutalás: rendelése leadásakor e-mail-ben értesítjük, hogy rendelése megérkezett hozzánk és „függő állapotba” került. Amint megérkezik a bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk és e-mailben minden szükséges információt közlünk Önnel.
  • utánvét: készpénzes fizetés házhozszállítás esetén a küldemény átvételekor az MPL futárszolgálat munkatársának.
  • fizetés egy Ön által kiválasztott Posta Ponton: az átvételi helyen a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét készpénzzel, némely helyek bankkártyával is ki tudja fizetni. A bankkártyás fizetési lehetőségről előre érdemes tájékozódni.
  • készpénz: a 1036. Bp. Bécsi út 38-44 sz. alatt található boltunkban, mely egyben átvételi pontként is üzemel.

4.6         Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása a Magyar Posta MPL futárszolgálattal történik. A termék várható szállítási idejét a visszaigazoló e-mail tartalmazza. Csomagja útját lehetősége van nyomon követni a https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal linkre kattintva. A Magyar Posta saját ÁSZF szerint email, vagy sms értesítőt üld Önnek csomagja érkezéséről.

4.7         Szállítási díjak

  • Futárral történő kézbesítés esetén 20 kg súlyhatárig

15.000,- Ft-ig                                                 1.500.-Ft

15.000,- Ft feletti megrendelés esetén    ingyenes

 

  • Posta Pontra vagy csomagautomatába történő kézbesítés esetén 20 kg súlyhatárig

15.000,- Ft-ig                                                 1.257.-Ft

15.000,- Ft feletti megrendelés esetén    ingyenes

4.8         A szállítástól való elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

4.9         A termék visszaküldése

Amennyiben a termék visszaküldésre kerül, arra eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában van lehetőség.

5.           A szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

5.1         A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés webáruházon keresztül történő leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül,amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozó közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európa Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Szolgáltató automatikus visszaigazolást küld a Megrendelő felé a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a Megrendelőnek, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az Szolgáltató illetékes munkatársa felé

A Szolgáltató az automatikus visszaigazoló e-mailen kívül 48 órán belül küld még egy e-mailt, melyben biztosítja a Megrendelőt arról, hogy ajánlatát elfogadta, a megrendelés feldolgozása megkezdődött. Ezzel a második alkalommal küldött e-maillel a szerződés létrejön a Megrendelő és a Szolgáltató között.

5.2         A szerződés iktatása

A webáruházon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

 

5.3         Elállási jog, visszaszolgáltatási garancia

A Megrendelőnek az elektronikusan kötött szerződéstől joga van minden indoklás nélkül 14 napon belül elállni. A Megrendelőt az elállás joga az áru átvételételétől számított 14 napon belül illeti meg. Ez esetben a Megrendelő elállási szándékáról postai úton (célszerű tértivevényes levélben), faxon, vagy e-mailben köteles értesíteni a Szolgáltatót. Amennyiben a Szolgáltató biztosítja a Megrendelőt arról, hogy élhet elállási jogával, úgy a Megrendelő köteles az árut közléstől számított 14 napon belül saját költségén visszajuttatni a Szolgáltatónak. Az elállási jog érvényesítése során felmerült költségeket a Megrendelő viseli kivéve, ha a teljesítés során felmerülő költséget a Szolgáltató magára vállalta. A Szolgáltató azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. A Szolgáltató köteles a Megrendelő által kifizetett teljes összeget (vételárat, és a teljesítés során felmerülő egyéb járulékos költségeket) 14 napon belül visszafizetni a Megrendelőnek. A Szolgáltatót ugyanakkor megilleti a visszatartás joga: visszatarthatja az elállással érintett termék vételárát és a szállítási költséget addig, amíg a fogyasztó vissza nem szolgáltatta részére a terméket, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Amennyiben a Szolgáltató az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási és/vagy felmondási jog 12 hónappal meghosszabbodik.

Az elállási jog gyakorlásához útmutató, illetve közléséhez nyilatkozatminta a http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/7822#elallasi_jog_tajekoztato linkre kattintva tölthető le. Megjegyezzük, hogy a nyilatkozatminta használata nem kötelező, csupán segítségnyújtás.

Az alábbi esetekben nincs lehetőség az elállási jog gyakorlására:

  • Minőségét rövid ideig megtartó, vagy romlandó termék esetén, mint pl: élelmiszer
  • Olyan zárt csomagolású termékek esetén, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból már nem küldhetőek vissza az átadást követően, a felbontás után, pl: kozmetikai termékek, higiénia termékek, tabletták, étrendkiegészítők, amennyiben azok felbontásra kerültek.

 

5.4         Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a teljes vételár kiegyenlítéséig a Szolgáltató tulajdonát képezi.

6.           Szavatosság, jótállás, garancia

6.1         Kellékszavatosság

A Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Megrendelővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éven belül tudja érvényesíteni szavatossági igényeit, azokért a hibákért, melyek a termék átadása idején már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a kellékszavatossági jog megszűnik.

Amennyiben a Megrendelő és a tényleges fogyasztó személye nem azonos, ez esetben a kellékszavatosság ideje 1 év.

Használt termékek esetén a kellékszavatosság ideje egy év.

A Ptk. 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően a Megrendelőt négyféle kellékszavatossági jog illeti meg:

  • javítás
  • csere
  • árleszállítás
  • vételár visszatérítés

Javítás, csere

A Megrendelő javítást vagy cserét igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha a kötelezettnek, jelen esetben a Szolgáltatónak másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Figyelembe véve a termék/szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet.

Arányos leszállítás

A Megrendelő az áru/ellenszolgáltatás arányos leszállítását is igényelheti: a hibát/hibás terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja.

Szerződéstől való elállás

Megrendelő jogosult elállni a szerződéstől, ha a Szolgáltató a javítást vagy a cserét nem vállalja, e kötelezettségének a törvényben foglaltak szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a Megrendelőnek a kijavításhoz, vagy cseréhez fűződő érdeke megszűnt.

Az alábbi esetekben a Szolgáltatót nem terhelik kellékszavatosság:

  • ha a termék hibáját a Megrendelő a vásárlás, szerződéskötés időpontjában ismerte. (pl.: sérült csomagolás, rövid lejáratú termék)
  • ha a hibát a Megrendelőnek a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. (pl.: szemmel látható esztétikai hiba, vagy sérülés)

6.2         Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolgok esetében merülhet fel. (pl.: termék) Termékszavatossági igénnyel kizárólag a jogi értelemben fogyasztónak minősülő Megrendelő élhet. Termékszavatossági igényt a Megrendelő a forgalmazó, vagy a gyártó felé is érvényesíthet. Termékszavatossági igény érvényesítésekor a Megrendelő az alábbi igényeket érvényesítheti:

  • javítás
  • csere

A termék az alábbi esetekben minősül hibásnak:

  • ha nem felel meg a forgalomba hozatalkor érvénes és hatályos minőséfi előírásoknak
  • ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal

A gyártót terhelő termékszavatosság ideje a termék forgalomba hozatalától számított 2 év. A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha

  • a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba tudomány és technika állása szerint nem volt felismerhető
  • a termék hibáját jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta
  • a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta, vagy forgalmazta.

Csere esetén a termékre, javítás esetén a kijavított részre a gyártót kellékszavatosság terheli. Ugyanazon hiba miatt egyszerre kellék- és termékszavatosság nem érvényesítető.

Termék- és kellékszavatosság esetén a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a vásárlás időpontjában létezett, és az nem a rendeletetés ellenes használat okozta. Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy tartós fogyasztási cikk esetében irányadó szabály, hogy 6 hónapon belüli meghibásodás esetében vélelmezni kell, hogy a hiba oka már a vásárlás időpontjában is létezett.

6.3         Jótállás

A kötelező jótállásra vonatkozóan a 151/2003 (IX.22) Korm. rendelet tartalmazza a hatályos előírásokat. Fontos tudni, hogy míg a szavatosság az Európai Unió országaira terjed ki, addig a jótállás kizárólag Magyarországon érvényesíthető. A Korm. rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek esetében a kötelező jótállás 1 év, mely a termék átvétele napjától hatályos. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igény esetén a Megrendelőt a kellékszavatosságnál tárgyalt jogok illetik meg.

Ugyanazon hiba miatt a Megrendelő kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, párhuzamosan nem érvényesíthet.

6.4         Szavatossági, jótállási jogok érvényesítése

Név: Carpo Studio Kft

Levelezési cím: 1044. Bp. Nagyváradi u 29.

Telefon: 06/30-620-4654

Email cím: lotuszbiobolt@gmail.com

7.           Jogérvényesítési lehetőségek

Békéltető testületek elérhetőségei:

  • Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625. Pécs, Majorosy Imre u 26.

Levelezési cím: 7602. Pécs, Pf.: 109

Telefon: 06/72-507-154

Fax: 06/72-504-152

Elnök: dr. Bodnár József

e-mail: bekelteto@pbkik.hu

  • Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím:6000. Kecskemét, Árpád krt.4.

Telefon:06/76-501-525 06/76-501-500

Fax: 06/76-501-538

Elnök: dr. Horváth Zsuzsanna

e-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

  • Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600. Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefon: 06/66-324-976 06/66-446-354 06/66-451-755

Fax: 06/66-324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

e-mail: bekeltetes@bmkik.hu bmkik@bmkik.hu

  • Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525. Miskolc, Szentpáli u 1.

Telefon: 06/46-501-091 06/46-501-870

Fax: 06/46-501-099

Elnök: dr. Tulipán Péter

e-mail: bekeltetes@bokik.hu

  • Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016. Budapest, Krisztina krt.99.

Telefon: 06/1-488-2131

Fax: 06/1-488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

  • Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím:6721. Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefon: 06/62-554-250/118mellék

Fax: 06/62-426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

e-mail: info@csmkik.hu

  • Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000. Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefon: 06/22-510-310

Fax: 06/22-510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

e-mail: fmkik@fmkik.hu bekeltetes@fmkik.hu

  • Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 021. Győr, Szent István út 10/a

Telefon: 06/96-520-202 06/96-520-217

Fax: 06/96-520-218

Elnök: Horváth László

e-mail: bekelteto@gymskik.hu

  • Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025. Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefon: 06/52-500-735

Fax: 06/52-500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

e-mail: hbkik@hbkik.hu

  • Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300. Eger, Faiskola út 15.

Levelezési cím: 3301. Eger, Pf.: 44.

Telefon: 06/36-416-660/105 mellék

Fax: 06/36-323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

e-mail: hkik@hkik.hu

  • Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000. Szolnok, Verseghy park 8.

Telefon: 06/56-510-610

Fax: 06/56-370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

e-mail: kamara@jnszmkik@jnszmkik.hu

  • Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800. Tatabánya, Fő tér 36.

Telefon: 06/34-513-010

Fax: 06/36-316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

e-mail: kemkik@kemkik.hu

  • Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100. Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefon: 06/32-520-860

Fax: 06/32-520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

e-mail: nkik@nkik.hu

  • Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1055. Budapest, Kossuth tér 6-8.

Telefon: 06/1-474-7921

Fax: 06/1-474-7921

Elnök: Dr. Csanády Károly

e-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

  • Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400. Kaposvár, Anna u. 6.

Telefon: 06/82-501-000

Fax: 06/82-501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

e-mail: skik@skik.hu

  • Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400. Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefon: 06/42-311-544 06/42-420-180

Fax: 06/42-420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

e-mail: bekelteto@szabkam.hu

  • Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100. Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefon: 06/74-411-661

Fax: 06/74-411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

e-mail: kamara@tmkik.hu

  • Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700. Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefon: 06/94-312-356

Fax:  06/94-316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

e-mail: vmkik@vmkik.hu

  • Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8220. Veszprém, Budapest u. 3.

Telefon: 06/88-429-088

Fax: 06/88-412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

e-mail: info@bekeltetesveszprem.hu

  • Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900. Zalaegerszeg, Petőfi u 24.

Telefon: 06/92-550-514

Fax: 06/92-550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

e-mail: zmkik@zmkik.hu zmbekelteto@zmkik.hu

8.           Egyéb rendelkezések

A Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételeit bármikor módosíthatja. Továbbá jogosult módosítani a termékek árait, és egyéb feltüntetett árakat, tartalmakat. Minden módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak a közzétételt követő tranzakciókra érvényes.

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és az esetlegesen felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármely működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

A Szolgáltató adatvédelmi szabályzata a honlapon az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontban olvasható.